Memang saya begini

SALAM JUMAAT SEMUA.. Behave bagi yang lelaki jangan lupo poi masjid lorh. Nanti tak dok yang minat buwek jadi suami. bhahahaha
So macam biasa lah Life campus punyo cito. 
Kadang-kadang hidup kat dunia orang nie memerlukan ketabahan mental yang sangat kuat. Memerlukan semangat yang sangat kuat jugak. * iqa kuat lah sangat !! always cenggeng.

Memang saya jenis begini, memerlukan teman,, tak pandai nak survive diri sendiri kat tempat orang.
huhuhu.. FOR YOUR INFORMATION i want to start again di mana belajar daripada kesilapan lalu..

someone tell me that im so manjewwww,,memang saya jenis begini lorh.. Dengan family pun saya macam nie,, Dengan semua orang pung saya macam gini jugak,,guano tu..

Tapi disebabkan awaklah saya mula rasa nak belajar dari bawah semula,,belajar hidup susah macam orang lain ,,huhuhuhu..perit lah jugak rasannye,, tapi syukur sebab awal alert dengan apa yang saya cuba lakukan,, THANKS TO JENAB who always give support all the time.. Saya insaf sudah nie,,,mahu jadi yang lagi baik dari sebelum nie.. Doakan saya tau.. huhuhuhu.. 

Ibu and ayah jugak mesti bangga dapat anak macam saya..kahkahkahkahkah..
macam bangga je,,macam bangga je..kikikiki


AND NAK BAGITAHU NIE YANG IQA BANGGA DUDUK UNIMAS NIE!!!!
BELAJAR HIDUP JAUH DARI FAMILY SELAMA TIGA TAHUN>>>

*Sadisnyerassa...





muka saya waktu kecil..comelkan,,hahaahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!