"GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA"



giveaway!!!!!!!!!!!!  




hai guys.. nama saya syafiqah.. SAYA BLOGGER DARI JOHOR. siapa orang johor?? meh add iqa okey.. kita geng.. and selamat berkenalan dari saya org johor..huhuhuh.. tiga sebab saya jadi blogger.. antaranya adlah


1) Mahu kumpul kenalan dari semua negeri,,
2) Mahu jadi blogger yang ada wawasan,, ceh..poyo je kn.. 8sila lempang sekarang..
3) Terigin nak jadi blogger yang hebat macam kak patin!!!! weeeee :P

dengan itu saya  mengistiharkan bahawa saya mengetag anda2 sekalian sebagai saksi saya...wink2 
@-@



KAK AISYAH NIN >  ABG SI COFFE LOVER > SI COMEL





13 ulasan:

  1. diterima. thanx iqa join. xde insta pun xpe. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..ok schaz.. huhuhu..macam malu je kan.kikiki

      Padam
  2. yeh yeh. same la kite. blogger johor. salam perkenalan dr sy.. hikhik

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu,,salam perkenalan nad!!!!!.. johor mari..hikhikhik

      Padam
  3. Selamat bersegmen. Insha Allah nak join :)

    BalasPadam
  4. Hai... kita pun blogger johor jugak ^^

    BalasPadam
  5. huhuhuhu..kita geng lah awok..selamat berkenalan..

    BalasPadam
  6. salam kenal...saya join segmen yang sama.... goodluck yer, hari ni kak schaz nak umumkan pemenang dia...

    jemput join giveaway dari paris saya yer... giveaway by JINDRISSKA

    BalasPadam
  7. Singgah follow sini dari GA yang sama :)

    BalasPadam
  8. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. kak sya mimie... dukmersing jak kak..kikikik

      Padam

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!