DIA...♥♥♥♥

ASSALAMMUALAIKUM,,

''awak tentu suka entri ni kan sebab saya tahu awak akan baca'..ye,,entri ini untuk awak,,..*yelah awak!! tak  kan orang lain pulak kan,,seorang lelaki yang telah mencuri hati saya dan family saya sekali..wow...unexpected kan awak,hehehehe..hari tu best sangat dapat skype dengan awak,,awak tunjukkan cara awak stdy kat sana,teknik awak mencari maklumat,,MUka awak??? peh,,saya tak nak cakaplah kan, muka awak tu boleh buat semua orang menangis tau,,bila stdy macam tu of cozlah akan mendatangkan penyakit yang suka datang tetibe je *marah*,,ha,,tapi naasib baiklah yang awak nie pandai cover depan saya,,setiap kali awak nak marah,mesti awak tengok saya then buat muke comel awak tu. bila saya tanye 'D,D TENSION KE WAT KEJE TU??' then,,awak pun giling2 kepale..hehehe..'eyh,ane ada itew tension' nmpk macam tension ke ny??' kalau tak tension or marah mesti awak tak buat muka berkerut2,kening siap naik lagi.,,dahi awak tu,,dah berlapis-lapis dah saya tgk masa tu..hehehe,,

what so funny is,, life awak yang kat sana tu,,even kite jarang mesej and call,,awak mesti minta maaf dan cakap awak tak ada masa untuk saya,,boleh dikatakan setiap harilah kehidupan awak kat sana pagi bagun,stdy...pastu pergi kelaas,,balik rehat jap, pastu sambung lagi pergi kelas,,huh,,awak tahu tak saya tak pernah bosan dengan XTVT awak tu,Tapi saya bosan kalau awak asyik mintak maaf dekat saya,,sbb ape? yelah,,memang kehidupan kat U dah memang macam tu..takkan lah saya nak ubah jadual awak tu sesuka hati..awak nie pun,kadang-kadang tergelaj saya tengok awak yang tak henti2 nak mintak maaf tu,,padahal awak tak buat salah ape pun,,huhuhu..Tpi saya kaki dengki jugakkan,,Suka nyakat awak sampai awak buat muncung sedepe,,hahahaha..Kita emang jauh kan,tapi hati kita sentiasa dekat,, awak selalu ingatkan saya tentang macam-macam perkara,,Saya senang sangat dengan perangai awak nie,,suka selesaikan masalah,,bila tak puas hati pun awak cakap terus terang..TAPI bila awak dah start merajuk,,ya allah,,sakitnye hati saya wak...awak merajuk lama tau,,susah nak pujuk,,kecuali bila dah malam,,awak pasti text dan cakap awak merajuk dengan saya then awak nak berbaik dengan saya,,,aduhai.. hati sapa yang tak tersentuh bila awak cakap  macam tu...terharu tau..dahlah awak tu jauh,,,awak tahu tak saya buat daisypath nie untuk awak..







tengok nie...dah lame dah kan,,semoga allah berkati hidup kita awak..ape yang awak senyum2 kan tu??? hehehe,,RINDU??? ye saya selalu rndukan awak..tapi kadang-kadang jelah,,huhhu*gurau je..

saya yakin...serawak dengan johor tu akan sebati dengan hidup kita,,terima kasih tau,,sebab awak nie jenis yang suka mengalah,apa-apa yang saya buat mesti awak sokong,,sifat terbuka awak tulah yang buat kita rapatkan,,.. k lah,,nanti kita sambung lagi tau awak...hehehehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!