HARI WANITA SEDUNIA

ASSALAMMUALAIKUM,



ingatlah wahai lelaki,,,be nice ok..



hai awak,awak tahu tak hari nie hari wanita sedunia?? Mestilah kena tahukan,,kalau tak tahu memang kolotlah kan. Nanti kesianlah dekat buah aty awak yang awak pujakan selama nie,, Sepatutnye hari nie,awak kenalah hargai dan mengingati kenangan yang manis bersama dengan dia. Janganlah kita nak sakitkan hati dia je kan. Hari nie bagilah dia peluang untuk bermanja dengan awak,bagi dia satu semangat yang baru agar dia sentiasa percaya yang awak masih menghargainya, Awak kena tahu tau yang hati wanita nie sangat tipis tau, sekali terluka nanahnya tak mungkin baik sampai bila-bila,sakit dia,nangis dia,marah dia semua tu perlu kita jaga baik-baik,, Awak nak tahu tak, hari wanita nie lah hari yang paling dia tunggu-tunggu selain hari lahirnya ataupun hari ulangtahun perkahwinan dia. Sebabnye??? sebab dia nak tahu tahap kasih sayang awak tu sejauh mana. Hari ni jugak sepatutnya dah ada bunga depan rumah,dah sampai kad ataupun email dari yang tersayang,sebab seorang lelaki yang tahu hari wanita sudah semestinya nak bagi yang terbaik pada pasangan dyorang kan..

Bagi yang bf2,suami2 yang berada diluar sana,yang tidak mengingati hari manis wanita nie,segera mintak maaf agar mereka kaum wanita ini tidak berasa kecewa dan sedih dengan sikap anda..

Beruntung sungguh bagi pasangan-pasangan yang mempunyai pasangan yang sentiasa alert pada hari-hari yang disambut didunia nie kan,,sweetnye...

Apa-apa pun bersyukur sangat-sangat sebab menjadi seorang wanita,ok lah,,SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA TAU!!!

airmata wanita ialah air yang tulus dan iklas untuk seseorag lelaki yang bergelar suami/buah aty, ;')



p/s:sumber:MR google.
p/s: terima kasih kerana awak sentiasa buat itew hepy ;)

1 ulasan:

  1. jemput join segmen http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

    BalasPadam

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!