PAHANG PART 1

ASSALAMUALAIKUM,

first part my journey go to pahang. Off to pahang with my family..so inilah cerita cutiku..


otw to pahang,tujuan sebenar nak pergi gambang untuk kali keduanya,,hahaha..memang nak abiskan masa kat gambang pun masa tu,,sebab adik iqa dengan cousin iqa masa tu tak dapat nak ikut..jadi ayah mengajak pergi ke gambang buat kali keduanya..



tanjung gemuk,hahaha,,rasanya semua dah tidur kot sebab pening dalam kerete..Sapa lah yang tak peningkan kalau dah jalan jauh macam tu..So jalan yang paling baik ialah tido,tido dan tido terus huhuhu.




Ok,Now dah sampai dekat destinasi..nak check in then tydo..nie dekat Grand  International Hotel Asia Pasific..Gila dekat sini kalau salah bagunan dah boleh masuk blok berhantu kata orang yang keje dekat situ..

Masa nielah kiteorang terpusing-using cari bilik sampaikan dah pergi ke rumah pangsapuri yang ada dekat ssitu,,kenapa ada pangsapuri???Sebab memang dia nak adalah nak wat macam mana kan.hehehe..Sebenarnya hotel dengan pangsapuri tu bergabung,,So macam rumit sikit nak cari no bilik nie..P untuk pangsapuri.R untuk room,,so kalau salah tengok kunci tu,,memang jenuh lah nak mencari bilik,,dah lah sunyi,,macam tak ada orang je yang ada kat situ...psss/ Horor giler..

Pemandangan dari hotel tu..Malam tu sangat2 nyenyak tapi dalam area pukul 12 ke atas kiteorang tidak dibenarkan duduk ngadap tingkap lagi dah,bahaya katanye...So masing tidur-tidur ayam je tau,,bila dah pukul 6 pagi baru bagun mandi,solat,makan sekali kat situ,,,Pastu sambung tydur balik,,*iqa lah tu,hahahaha..Ngantuk uolls..Dalam kul 10 pagi tu baru gerak pegi gambang..

tggu iqa rangka yang part 2 pulak kay..hehehe..banyak sangat tempat yang kiteorang pergi tu..Jadi biar slow2 kay,,asalkan ada cerita yang nak disampaikan..ok..gtg..waiting me tau..XOXO ;P







2 ulasan:

  1. Kereta baru ekkk. Hihihi

    BalasPadam
  2. bukan kereta barulah,,saja balut-balut kete tu,,kikiki

    BalasPadam

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!