AzAM TahUN Baru...

Assalamualaikum,,hari ni dah masuk tahun baru..hmmm,mintak-mintaklah aku dapat lakukan yg terbaik dalam hidup aku ni,,aku kene fokus kat stdy aku,,kawan2 aku sumenye dah dapat kuo dari rumah,,termasuk my beloved..hmmm,,sume stdy jauh-jauh..especially,,,MUHAMMAD ZAKI YANG AGAK POYO TU,,tinggalkan aku sorang2 kat  semenanjung nie..Tapi itu tak patahkan semangat aku pun,,malah aku bersyukur dia dapat belajo sambil melancong di negeri orang..hmmm..satu pakej yg baik.
 Walaupun diorang stdy jauh,,aku harapkan yg terbaik untuk diorang,Bagi aku perjuangan belum selesai,,bermula kehidupan baru aku tahun nie sebagai seorang pelajar PRA U>>hmmm..tahun nie dah mula cabaran besar dalam hidup aku..lau sebelum ni aku sibuk taip kat fb andblog..tapi kali nie kene banyakkan diri taip asaiment yg perlu..lau boleh aku akan buat nota aku cam dulu..hahaha..pepun..hope sangat yg kawan2 aku jugak struggle k..tak mo lah malas2 ag..nanti aku pon ikut malas..huhu
  Tahun baru ni jugak,,aku tak nak  ada masalah gaduh2 ngan kawan2 aku ag..cukuplah gaduh2 ni..sekarangkan kita dah matang jadi just pk yg terbaik untuk sume org jek..aku maafkan bende yg lalu tu..and aku pun dah tak ingatkan sume tu lagi dah..yg penting jalankan hidup kita macam orang lain je k..lau jumpe aku tegur lah jugak k..huhu..
 Ya allah,moge2 tahun ni..aku dapat lakukan yang trbaik dalam hidup aku..AMIN>>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!