SeManGat Baru..

Assalammualaikum,,hari ni MOOd aku ok sikit..Sume keje aku dah siap kan.cume nak pk semanGat nak belajo je nie,,ADUH>>esok dah start dah pengajian ku.Dapat ke aku lakukan yg terbaik ek???MY BELOVED kata lau kita kuat..kita mesti dapat lakukan yg terbaik,Tapi akak aku pulak kata..lau ko tak kuat..bek ko follow je sape2 yang berjaya lepasi cabaran STPM>>
Wah..makin takut aku nak hadapi sume nie..JIWA KENTAL perlu ada dalam diri aku,,Aku hanya memmerlukan sokongan daripada sahabat ku,keluarga dan juga teman2 ku..
apa yang aku mahu hanyalah semangat yg kuat untuk aku tempuhi ranjau kehidupan aku sebagai pelajar upper 6.Dunia luar selalu kata yg F6 nie tak bagus..BETUL KE?menurut aku F6 sama je kerja2 yg dilakukan macam kat U..senang kata mmg sama mcm kat U lah..Yg bezenya cuma situasi dan tempat belajar je..Hmm,mula-mula aku tak bape minat kat F6 nie,,sebab diorang kata susah..Aku tak nafikan mmg susah jugak F6 nie..Sebab banyak nak kene baca tu..Baca yg leceh tu..Lagi pun aty aku dah pk kat luar..Nak g poli Takut Tak leh bawak plak..family aku pun tak bape suka aku g poli.mula2 diorang suka..tapi lame2 dah tak suka plak..PElik2..


TAPI SEMANGAT TAHUN BARU AKU KENE PK MORE POSITIF RITE NOW>>
AJA2 FIGTHING!!!!...
CHAIYOK IQA>>
DO YOUR BEST>>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!