PetAng YG meMboSAnkan Aku..

ASSALAMMUALAIKUM..hari ini aku terasa bosan sangat2..kenapa ye?.Mungkin aku terlalu penat kot..Entahlah..Yang pasti sambil minum white kopi aku rasa tenang sikit petang ni.Petang ni aku nak restkan minda aku.Sebelum esok aku sibuk dengan aktiviti baru aku tu.Tadi aku tengok video dorm yang sahabat aku buat..sedih sangat bila tengok video tu..Terutama bila tengok sambil teringatkan peristiwa yang indah-indah dalam dorm tu..Nama dorm aku tu SITI KHADIJAH.Dorm lain kadang-kadang anti ngan dorm aku nak tahu kenapa?sebab dak2 dorm aku sumenye brutal-brutal..Aku merupakan ketua dorm tu,,jadi aku tak penah tetapkan mana-mana rules dalam dorm aku.Sebab aku memang aku sekepala ngan diorang sume..
Penah aku dengki dak dorm sebelah,,aku campak kasut diorang kat bawah,,then aku bagi tahu kat diorang sume cikgu yang campak kasut tu kat bawah,,hahahahaha..jahatkan aku..TU kenangan paling manis tu.Banyak lagi yang kiteorang lakukan same2..Rindu kat diorang sume..hmmm..:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!