BelajaR Dari KeSilaPaN...

salam sume..hari ni Eiqa rasa tak best lah,,tapi Eiqa dapat belajar erti kesalahan yang Eiqa lakukan sendiri pada hari ini..walau ape2 pun Eiqa kne kuat walaupun berat dengan apa yang berlaku tadi.tapi patut ke Eiqa lepaskan budak tu???hmmm,tak mengapalah..Eiqa tahu itu salah Eiqa jugak..nak wat cam ane benda dah terjadi.

bila kita dah tahu itu memang kesilapan kita,kita kenelah alert dengan pantas k..tak maulah jadi macam tadi..haru biru jadinya.belajar dari kesilapan yang kita lakukan ni dapat beri kita pengajaran yang lebih mendalam lagi,supaya kita boleh pebaiki lagi dengan apa yang kita lakukan.
tak kisahlah dengan apa yang kita lakukan tu diterima oleh allah ataupun tak,,yang penting kita dah tahu apa yang bakal kita terima bila melakukan perbuatan tu tau..
lagi satu,,bila kita dah hadapi sesuatu perkara lebih baik kita cepat2 lupakannya,,especially..bila kita hadapi masalah yang agak serius tau,,,mesti kita nak ingat je benda tu...tapi kita tak leh lah nak macam tu je kan..
megenang sesuatu perkara leh wat kita stress,down n tak mampu nak bersemangat tau,,
so,,,lebih kita restkan minda daripada berfikir benda yang tak septutnya berlaku dalam diri kita ni,,kecuali...kita fikir pasal mati...ye,,,fikir mati itu sunat,,sebab kita dah ditunangkan dengan tanah sejak kita lahir lagi tau..

wah,,hari ni Eiqa nak merapu je tau rasanya,,geram memanglah geram,,tapi apa yang kita mampu buat ialah teruskan kehidupan kita macam biasa ..
k lah u all...jangan stress ag tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!