BOSAN LAH PULAK



Tadi tengah kemas-kemas rumah ada member iqa datang..*eceh,,mengemaslah sangatkan!!..huhu
okay,,cerita dy macam gini...


preng..preng...dari jauh dah kedengaran ejos WAVE JLA kawan iqa datang..wakakaka*ups tergedik sudah..

ANONYMOUS: assalamualaikum,,,,iqa..ooo..iqa...aku datang nie..
ME:'Asal lah datang rumah aku nie,," hehehehe,,gurau je..mase tungah standby nak on TV je..WASALAM 
before keluar sempat lagi iqa betulkan baju and rambut,,weeee..

ANONYMOUS: ko wat pe iqa..aku saje je datang.."BOSAN DOK
*nampak tak tahap kebosanan dia tu..hehehe terserlahkan...
ME: (tergelak-gelak) Dah agak dah bosan..huhuhu
ANONYMOUS:Tahu tak pe weyh,,aku giler weyh kat umah..tu nak jalan-jalan dengan ko nie,,nak gi kedai sebenarnye..singgah jap kat umah ko nie.
ME: Aku pun vusan gak tau,,bila nak cari kijo nie ha?

*********************************************************************************selingan kejap,,coz ada cito yang eden tak patut cito kat ekau-ekau ye..

ANONYMOUS: Kita belajar buat kek nak tak iqa?
ME: Macam biasa jawapan,,jomlh aku On je,,tapi sapa yang buleh ajar kita ek?
ANONYMOUS:Mak R..... kan ada leh keje ngan mak dy je..(sahlah aku ngan dy asyik berangan je..)
ME: Boleh je tak kisah..hehehe...
ANONYMOUS:aku nak buat kek batiklah,,kos barang buat tu murahkan..huhuhu
ME:murah je..bila nak membuatnye tu????
ANONYMOUS:Bila-bila lah kat umah kau ok??
ME: Ok lenjan lah weyh...
ANONYMOUS: ha,ok lah tu..iqa,,aku bosan lah kat umah,,nak tunggu result takot lah weyh..*aku pun bafak takut ar weyh..
ME: Aku pun takut tau..erm,,wat muka cuak kejap..

cite punyer cite...last-last dia pun balik...iqa pun masuklah rumah siapkn keje yang patot..huhuhu
dah siap tu iqa p mandi jap..then usai siap semuanya iqa duduk kat depan tv..tak on pun tv tu..saje tgk keindahan tv iqa yang mintak kene terajang tu..
Tiba-tiba iqa mengeluh,,mengeluh ok..."hmmm,,bosan pulak ko tak de MIR...' Amboi,,tadi gosip bukan kemain lagi yop..hahahaha..shhhh..gosip alam semester ok..bukan fitnah memfitnah..its not gud tau..

Bosan betul bila jadi penggangur nie..nasib badan lah oi...lepas siap keje,,online,,sebelum on-ke-lain,,hehehe,,tu jelh kijo iqa kek umah nun..nak tggu hubby balik..lambat lagi kot..
setiap hari dunia iqa terasa bosan sangat-sangat...

Kalau diberi pilihan,,lebih baik hidup kat sekolah daripada hidup kat umah..mase iqa lepak kat umah depan tu,,kucing iqa ada sekali ngh join bareng kat iqa...dy punye lah lentuk je memanjang..naik geram pulak..
tiba-tiba je kucing itew tu pusing and macam kenyet-kenyet dengan itew..'cinta gelakkan aku ek??'
iqa tanye kucing iqa...riaksi dy main-main kepale,,sah lah dy ngah ngajing iqa kan,,ciot lah kusing itew tu..huhuhu

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...nampakkan kebosannya tu...


P/S better lah pegi cari keje cepat-cepat..penat jugak tanam anggur kat umah je...



peace..ape pun kita kenelah hepy jugak ok..

okay kalian salam,,semua...



1 ulasan:

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!