UPIN AND IPIN BANYAK PENGAJARAN

Selamat malam semua, tadi tengok upin ipin jap sekadar menghilangkan rasa bosan,Iqa jarang tengok sangat cerita kartoon nie..tapi tadi dah bosan sangat layankan jelah,,hehehe..Seronok tau dapat tengok..biaq pi lah ape orang nak kata oi..janji dapat puaskan kebosanan yang melanda..Budak-budak kecik memang patut tengok upin ipin nie,,sebab  banyak pengajaran yang boleh kita dapat..Selain dapat tengok kartun diorang leh dapat input yang banyak jugak tau..So mak-mak and bapak-bapak dun worylah lau budak tecik dok ngadap tb je..huhuhu...Yang penting betul-betul*sambil angguk-angguk kepala..hehehehe..Lagipun upin and ipin nie dah jadi trend dah sekarang..So no problem lah lau ada yang minat sangat kat upin ipin nie ha..tu je nak share huhu..maaf lorh taip yang merapu,,yang penting iqa nak cakap iqa bosanlah..hmmm...


upin,,cuba tgk bintang tu..cantikkan??"wah,,betul-betul..cantiklah ipin..'


'hai kawan-kawan,,saya upin,,dan saya ipin,,kami nak pergi jalan-jalan'

'geram betul aku tadi,,kalau aku dapat pelajar cemerlang opah mesti bangga dengan aku"

hehehe,saje je tu,,hanya sekadar gurauan udah dulu ya,assalammualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih..AWOK yang sudi comment...appreciate it!